Užitočné rady

peppers

 

 

 

 

 

 

UŽITOČNÉ RADY

Predstava, že sa máme zdržať všetkej pevnej stravy môže byť vyzývajúca, ale ak dodržujete kúru tak, ako je uvedené, budete prekvapení, aké je to jednoduché. Prečítajte si nasledujúce užitočné rady a časté otázky a nájdite odpovede na svoje otázky.
Pokiaľ odpoveď nenájdete, neváhajte posielať svoje otázky na neera
@neera.sk
Ak držíte kúru po prvýkrát, začnite 3 denným programom. Dosiahnete výsledky, ktoré uvidíte aj ucítite a tento program nie je tak náročný.

- Najlepší čas na začatie kúry je vtedy, keď nemáte žiadne spoločenské akcie, ako napr. schôdzku na obede alebo večeri.

- Dĺžka pôstu sa počíta na 24 hodinové úseky. Jednodenný pôst začínajúci v sobotu o 8 h ráno bude teda končiť o 8 h ráno v nedeľu.

- Pite 1-2 l čistej vody denne navyše k nápoju Neera, aby ste predišli bolesti hlavy, svalov a ďalším príznakom očisty. Tiež vás to udrží dostatočne hydratovaných a budete mať väčší pocit plnosti.

- Masírujte celé telo nasucho kefou z prírodným vlasom alebo z lufy. Podporíte tým prúdenie lymfy, a tým sa uvoľnia toxíny uložené v tukových vankúšikoch pod kožou. Masírujte od chodidiel nahor a smerom k srdci.

- Je obzvlášť vhodné začať kúru na noc s posledným jedlom medzi 3 a 4 hodinou popoludní. Dajte si trochu nápoja Neera večer a preháňajúci čaj pred spaním. Týmto spôsobom prespíte prvú časť detoxikácie.

- Ak pracujete, je veľmi užitočné, začať kúru cez víkend. Týmto spôsobom pôjdete už do práce v pondelok osviežení, keďže na tretí deň kúry sa väčšinou človek už cíti lepšie a ľahšie.

- Dajte si relaxačnú masáž, kúpeľ alebo saunu na uvoľnenie bolestí svalov.


- Je v poriadku, ak prerušíte kúru predčasne. Ak sa vám to stane, dajte si prestávku a pamätajte, že je vždy čas znovu začať, až bude tá správna chvíľa.

AKO SI UDRŽAŤ DOBRÉ ZDRAVIE

Zavŕšením Neera Detox kúry ste pre svoju myseľ, telo aj ducha urobili veľkú službu. 

Vyčistili ste svoje telo, zbavili sa nadváhy a posilnili ste svoju silu vôle a odvahu.Teraz je dôležité využiť túto silu vôle a odvahu a držať sa aj naďalej zdravej stravy, zvlášť ak si chcete udržať svoju váhu. Existuje mnoho teórií o správnej zdravej strave: delená strava, makrobiotická strava, bezlepková strava, vegetariánska strava atď. Nie je ani jedna, ktorá by bola správna pre všetkých. Každý telesný typ vyžaduje rozdielnu stravu. Využite zvýšenú vnímavosť vášho organizmu po skončení diéty a sledujte jeho reakcie na rôznu stravu. Pokiaľ budete pozorní, ľahko zistíte, čo je pre vás vhodné a čo nie. Môžete sa riadiť zásadou „všetkého veľa škodí ...“ Týmto spôsobom si dokážete zostaviť svoj vlastný jedálniček. Ale aj tak ponúkame niekoľko doporučení, ktoré sú platné pre každého: jedzte čo najmenšie množstvo polotovarov, rafinovaného cukru, rafinovaných potravín (obsahujú mnoho tzv. éčok), nasýtené tuky, prepaľované tuky, alkohol, kofeín.
Jedzte čo najviac zeleniny a experimentujte s rôznymi kombináciami a prípravami jedál tak dlho, až kým nájdete pre vás ten pravý dlhodobý výživový plán.